sobota 26. července 2014

Rochlov

Normálně mě sochy moc neberou. Můžu se na ně kouknout. Někdy se mi líbí, někdy míň. Některé se mi vůbec nelíbí. Ale dnes mne ta sbírka oslovila.

Vyrazili jsme do Rochlova. Měli tam den o bylinkách.

V zahradě se vyskytuje několik soch. Sv.Janek Nepomuckej je poněkud bezhlavý.
Moderní tvorba je poměrně zvláštní. Jsou to takové dřevěné konstrukce, v kterých je strčeno několik předmětů. U většiny je popis, pokud by to někomu nedocházelo. Kochejte se.






Jedna socha do toho ovšem tak docela nezapadá. Je ovšem fakt, že to tam býval kamenouhelný revír.

Můžete si prohlédnout i celé album z výletu.

Z programu mne ještě zaujal flaškinet. Dva mládenci, jeden doprovázel na kytaru, druhý měl naladěnou sadu láhví a na nich hrál. Produkci zahájil Ódou na radost. Možná občas něco hráli poněkud svižněji, než je běžné, ale bylo to příjemné na poslech.
Žena si tam uvázala kytici. Doma ji pečlivě umístila na podlahu, kočky ji tam chodí obdivovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.