neděle 6. května 2012

Po trati

Další výlet. Tentokrát po bývalé trati z Wilsonova nádraží směrem na Kolín. Když postavili novou trať s novými tunely, tady vytrhali koleje a dá se tudy projít od Bulhara až na Krejcárek.

Pěší trasa začíná možná už někde u nádraží, ale já vyrazil od Bulhara
Nad tratí jsou domy. Zajímalo by mne, kolika lidem se ulevilo, že jim pod okny nerachotí vlaky a kolika je naopak líto, že nemůžou pozorovat vlaky.
 Kdysi jsme tady mohli bydlet. Už nevím, proč z toho nakonec sešlo.

 Výhledy na Prahu jsou hodně neobvyklé

 Hrabovka je na dohled.
 Pohled z mostu.
 A na druhou stranu
 A tady už železnice olizovala kopec. Teď vede trať parkem.
 Odboček se tu moc nenajde. Ale tady je první kavárna, další je u vystřelnýho voka.
 Tady se dá vystoupat k památníku. Ani mě to nenapadlo. Schodů mám doma dost. Radši bych to obešel oklikou.
 Zadní partie domů vypadají moc pěkně. Z vlaku nebylo dost času si je prohlížet. Tady firma Cvikr prodávala barvy a laky.
 Tudy se dá protáhnout. Pár schodů by to zasloužilo.
 Dvorky
 Pavlače
 A tady je pohodlná odbočka. Zachtělo se vám do Karlína? Tady je tunel.
 Nebo doleva a pomalu vystoupat až k Žižkovi?
 Můstek, kterým sokolové přebíhají od tělocvičny na hřiště. Kdysi jsem také přebíhal, když jsem tam mívali školní tělocvik.

 Jsme u tunelu.
 Pohled zpátky
 A na druhé straně kupředu
 Tudy se jde ven
 Další schody. Po těchhle by se došlo někam k Ohradě.
Zde jeden šnek. Potkal jsem jich cestou víc, ale tenhle se mi líbil nejvíc. Na Krejcárku a v jeho okolí jich bylo vždycky dost. 
Zkoušeli jste si někdy podrbat šneka? Jde to. Musí se počkat, až po prvním leknutí vyleze. Pak se k němu pomalu přiblížit a velice opatrně hladit. Stejně se většinou lekne a pak už nevyleze.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.