čtvrtek 8. listopadu 2012

Prosecké skály

Zase jsem se jednou byl podívat po Praze. Na Prosecké skály se chystám dlouho, ale nějak nebyl čas, až se mi to teď povedlo.

Od nás jsem vyrazil tramvají na Bulovku, přišlo mi to jako nejlepší nápad. Přes Čertův vršek jsem došel do lesíka, kde bylo opravdu pěkně. Krásně dozrál černý bez
i šípky.
Poté, co se mi povedlo prokličkovat dolů, jsem už zahlédl první skály. Okolí nestálo za moc, vypadalo to tam jako místní černá skládka, kterou někdo vypálil, ale pohled za to stál.
O kousek dál za stadionem mají malé hospodářství, kde chovají kozy a prase. Takhle vypadá přátelsky, ale byl jsem rád, že je mezi námi plot.
O kousek výš je rybníček.
Nebo třeba stráň porostlá břečťanem.
Centrum skal je chráněno jako přírodní památka.
Takhle na podzim vycházejí skály moc pěkně
Barevný akord žlutých a oranžových je opravdu nádherný.
Ze skal se dá vylézt na opačném konci, než kde jsem tam vlezl. Pak už stačí jenom počkat na autobus na Palmovku. Případně, kdyby nejel, je tam hospoda.

2 komentáře:

  1. Odkaz na Vaše pěkné fotky jsem dal na naši Facebookovou stránku http://www.facebook.com/proseckeskaly Díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.