čtvrtek 18. dubna 2013

Spát

Nevím, jestli je to dlouhou zimou, přechodem na letní čas, nebo jestli jsem oslaben chřipkou, která mě letos navštívila, ale spal bych jak Karafiátovej.

Už mi to začíná vadit. Večer mi začne padat hlava, jen co sednu k televizi. Chtěl bych si ještě před spaním přečíst kapitolu z knížky, a po dvou nebo třech stránkách knihu odložím, nebo mi vypadne a upadne.
Dokonce už na mne jde spaní i v práci. Jak začaly teplé dny a větrání nedostane teplotu pod 25°C, mám co dělat, abych neusnul natvrdo a neotiskl si na obličej klávesnici.
Na neděli mám spoustu plánů, ale bojím se, že většinu prospím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.