neděle 31. května 2015

Gröbovka

Dnes jsem vyrazil na zdravotní procházku.
Nohy mne nesly do Gröbovky. Vydal jsem se tam pěšky.
První výraznější vodotrysky jsem potkal u Svatopluka Čecha. Určitě nebyly první, určitě jsem už kolem nějakých šel na náměstí Jiřího z Poděbrad, ale nějak nebyly tak pěkné, nebo kolem bylo moc lidí.

Další vodní dílo je uprostřed Americké ulice vprostřed kruhového objezdu. Připadá mi drobet jako zlý sen po požití něco ne úplně legálního.

To rybníček v Gröbovce je rozhodně hezčí. Plný kaprů. Na fotce jsou vidět ti malí, zlatí i černí. Je tam i pár velikých, ale nepovedlo se mi je vyfotit.

Vodotrysk je tam taky. Monumentální. Kolem plivou vodu žáby a želvy.

O kousek dál je ještě jedno vodní dílo. Jednoduché, ale působivé. Kousek od něj jsem měl možnost spatřit provazochodecké vystoupení.

Altán vypadal lákavě, jednu skleničku bych si tam dál rád, ale měli uzavřenou společnost.
Tak jsem se vydal do Vršovic na tramvaj a tam si dal zmrzlinu.
Takovýhle způsob léta bych si dal říct.

Další fotky v albu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.