pondělí 24. července 2017

Burkini a kouření

Oblíbený argument proti rozdělené hospodě, kde se v půlce kouří a v půlce ne, byl, že je to jako bazén, kde s v polovičce močit smí a v polovičce ne.

Tohle porovnání mě dovedlo k nápadu, jak řešit problém s tím, jestli burkini povolovat nebo ne. Já bych to nechal na majitelích bazénů. K tomu bych udělal stejnou věc, jako v době, kdy ještě byly hospody kuřácké a nekuřácké - označil bych je výrazným symbolem. Na bazénu by buď byla baba v hábitu přeškrtnutá, nebo nepřeškrtnutá.
Jako jsem nechodil do těch hospod, kde neměli přeškrtnutou cigaretu, nechodil bych ani do těch, kde by neměli přeškrtnutý hábit.

Editor mi slovo burkini podtrhuje jako chybu. Jak já s ním souhlasím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.