čtvrtek 29. března 2012

Kočka ve stroji

Cosi jsem kutil a naše Mia odpočívala za šicím strojem. V tu ráno ji to ohromně zaujalo a chtěla si to prohlédnout pořádně.
Vysunula hlavu a dala ji přesně do oblasti uprostřed stroje. Jak to jen popsat? Dole ta plocha, co se na ní šije, vpravo tělo šicího stroje, nahoře jeho horní část a vlevo ramínko s jehlou. uprostřed kočičí škleb. Šklebit se ta naše potvora umí. Já bych to nakreslil, ale kreslit neumím, tak si to, prosím, představte.
Chvilku mi trvalo než se mi podařilo si toho vůbec všimnout, ale pak jsem byl okouzlen. I rozhodl jsem se celou věc zvěčnit. Foťák ležel po ruce, stačilo ho vyndat z futrálu. To Miu pořád ještě zajímalo a zůstala povystrčená ven. Zapnul jsem aparát a on mi ohlásil, že v něm není karta. Vyrval jsem kartu z počítače a nacpal do foťáku. I tato činnost byla shledána pozoruhodnou. Znovu jsem se uchystal k focení a vyklopil blesk. V tu chvíli mi bylo sděleno, že baterky jsou vybitý. Hbitě jsem je vysypal a vsunul na jejich místo nové, řádně nabité. Teď už nic nebránilo focení. Navíc kočka se ještě stále rozhlížela, co se děje. Zapnul jsem foťák, vyklopil blesk, začal zaostřovat. Tohle naše číči znají dobře, to je nuda. Miuška vytáhla hlavu ze stroje, položila si ji na přední packy a usnula. Fotit kočku, jak spí za šicím strojem, to je nuda i pro mne. Takže nic.

3 komentáře:

  1. Tak jsem se těšila na tu vaši zvědavou kočku a ono nic, no řekněme si to upřímně, tys nebyl připraven, není karta, není dobito, ještě i zaostřovat si přeješ :-)) to se nedivím, že se holka nudila :-D :-D tak příště a buď vždy připraven! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Má-li člověk doma kočku a fotoaparát tak ví, že vyfotit kočku, která se tváří přirozeně je téměř nemožné. Leda když spí, nebo vlítne do záběru, kdy fotíte cokoliv jiného - třeba kaktus. [;>)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já netrvám na přirozeně se tvářící kočce. Já ty jejich škleby rád.

      Vymazat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.