středa 3. října 2012

Cibulka

Končí mi pomalu dovolená, tak jsme se na konec vypravili po Praze.

Tentokrát jsme zamířili nad Smíchov na Cibulku. Do parku jsme se zanořili od zříceniny - rozhledny.

Pod ní je socha Krona. Má kolem sebe kapličku, i když bez střechy.
O kus dál je jeho hromovládný synek. Bohužel je trochu  ztracený a nejde se k němu snadno.
Ovšem Diana je u rybníčku opravdu majestátní.
Počasí se vyvedlo, babí léto jak má být. Pampelišky se chystají proletět.
Houby rostou
Dravci loví.Tenhle zakroužil, snesl se do louky a sedl si na větev. Podařilo se mi jenom přezoomovat na teleobjektiv, namířit a zmáčknout. Výsledek není nejostřejší, ale druhou šanci už jsem nedostal. Teprve doma na počítači jsem si všiml, že v levém pařátu drží kořist.
Na tomhle výletě se mi kromě dalšího krásného kousku přírody v Praze moc líbil romantický park. Fakt, že někomu stálo za to za Prahou postavit rozhlednu ve tvaru umělé zříceniny, vybudovat rybníček a rozsít tři sochy, to je moc hezká představa. Podle mne se výsledek povedl.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.