neděle 7. ledna 2018

Novoroční výlety

Po hodně dlouhé době se nám podařilo vyrazit až na nový rok.

Co mám spravenou kyčel, netroufám si ještě jezdit autem, tak jsme zatím odkázaní na MHD případně na vlak. Navíc mám vycházky jen do čtyř, což omezuje výlety na ty kratší.

Už aby bylo jaro.

První novoroční výlet jsme zvládli metrem. Do Vyšehradu jsme vlezli Táborskou branou kolem domku, kde bydlívala Popelka Biliánová. Prolezli jsme si Vyšehrad s pár výhledy na Prahu z obou stran.


Pak jsme sestoupili dolů k Vltavě. Je to hezký sestup se spoustou krásných výhledů na smíchovskou stranu i na Hradčany. Samotný Vyšehrad vypadá zespodu pěkně.

Od Výtoně jsme pokračovali po náplavce k Palackého mostu na tramvaj. Vodního ptactva je tam spousta a my s sebou neměli ani kousek chleba.

Celé album z výletu najdete tady.
Další výlet jsme zvládli jen o pár dní později. Vyrazili jsme na Toulcův Dvůr obdivovat krásy přírody.

Dojeli jsme dobře. Prohlídku jsme zahájili obědem, nevaří tam špatně. Na výběr měli rizoto a jahelník, protože jsem zvědavý a rizoto si občas dávám i doma, zkusil jsem jahelník. Docela mi chutnal.

Pak jsme se vydali na průzkum areálu, takhle v zimě působí spíš smutně, ale zvlášť v těch odlehlejších částech bylo pěkně.

 Zvířata jsme potkali jak živá, nejhezčí na pohled byly kozy, s těmi je i trochu legrace, tak i dřevěná.

Na to, že je téměř uprostřed sídliště, tam bylo hezky.

Celé album najdete tady.

2 komentáře:

  1. Honzo, to mě zajímá. Proč máš problém jezdit autem ?
    Ptám se kvůli sobě. Týká se to jen kyčle ?

    Halladin

    OdpovědětVymazat
  2. Jo týkalo se to kyčle. Ono by to šlo, ale první tři měsíce by se nemělo. Tak proč to pokoušet.
    Už jsem to vyzkoušel a jde to.

    OdpovědětVymazat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.