pátek 21. září 2018

Naschvály

Vyrazili jsme na pár dní za hranice všedních dní. našli jsme si moc útulný hotel a bylo nám prima.
Ovšem něco se občas pokazit může.

Začalo to takovou jednou drobností. V rámci výletů jsme si mimo jiné vyrazili do Chebu, projít se centrem, zajít na hrad...
Dělal jsem si legraci ze ženy, že ty baterky, co si dala do foťáku šeredně podcenila, protože už na ně fotí mnohem déle, než původně předpokládala. A jestlipak si nezapomněla náhradní.
Vyfotil jsem pár fotek náměstí, vydali jsme se do zahrady za františkánským klášterem a foťák mi oznámil, že baterka došla.
Takže mi nezbylo než vytáhnou mobil a fotit na mobil. Ovšem jsem trouba a nedošlo mi, že jsem si při posledním focení nastavit docela slušný zoom. Pořád mi přišlo, že ten objektiv sice není širokoúhlý, ale tak moc špatné by to taky nemělo být. Na hradě mi to konečně došlo. Pak už to šlo líp.
V autě jsem aparát připojil na powerbanku a než jsme se přemístili na další štaci, tak už byl nabitý do takové míry, že vydržel.

Další trik se nám povedl po návratu. Vybalili jsme, uvařili jsme si kávičku a zapnuli počítadla.
Žena se uvolnila a rozhodla se, že si stáhne fotky. Otevřela foťák a zjistila, že v něm není karta. Cynicky jsem jí navrhl, že si jí už strčila do počítače. Nestrčila.
Nastalo hledání. Prošacovali jsme futrál od foťáku, kufr, batoh i kabelku. Karta nikde.
Nakonec se kartička našla. Byla pod klávesnicí a naše kočka ji hlídala a tak trochu ji zakrývala pacičkou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.