čtvrtek 10. října 2013

Stará garda pro kočku

Tradičně jsem se vypravil na Starou Gardu do Hradce.
© A.Zapadlová

Neměl jsem to dělat. Dorazil jsem si tam záda.
Je to zvláštní. Dokud jsem šermoval fleretem, který mne tolik nebaví, klopýtal jsem a každý pohyb mne bolel. Pak ale přišla šavle a já se po chvíli rozběhal jako zamlada. Ale to ráno...
Teď do sebe cpu prášky, magnetizujou mne a pomalounku se to lepší, i když se pohybuji s elegancí pařížského zvoníka.

Ale medaili jsem si odvezl. A s ní plnou tašku reklamních blbinek. Jedna z nich je taková nafukovací ruka s dvěma vystrčenými prsty. Věc celkem na nic, pokud bych nešel někam na fotbal fandit.
Tuhle ruku jsem doma nafouknul a předhodil kočkám. Napřed to obcházela jedna, jako by to byla horká kaše, pak druhá. Pak si na to zkusili vlézt, jestli by se to dalo použít jako pelíšek, ale bez valného úspěchu. Naznačují mi, že s laserovým ukazovátkem je větší legrace.

2 komentáře:

  1. Každá kočka / kocour je jiná povaha, Honzo¨
    Maiňák (Mainský mývalí) běhá jen za laserem (mám ho v telefonu a jinak je nanic - ale aspoň ho neztratím) a druhý, sibiřský, jenom za černou nití, kterou mu tahám po zemi. Jedině za černou, bílá ho nezajímá. Jeden ani druhý si nikdy hračky nepletou.
    Pomalu se zaplňuje místo po britském Béďovi (oficiálním jménem Friederich), který nám nedávno umřel. V koberci už jsou spíše chlupy barvy "bílá káva" (sibirjak) než tu šedé, které měl na sobě náš nejhodnější kocour Béďa. Doufám, že tam, kde je, se má dobře (v kocouřím nebi, zasloužil si ho) a trpělivě na mě čeká, až dorazím.

    P.S.: Jel jsem z chalupy a bylo kolem 10° C. Dojel jsem (97 km) zmrzlý jako sobolí lejno. A revma mi předvedlo třidenní koncert. Takže vím, co to je, když se stařík snaží o sportovní výkony. [;>)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty záda mi dávaj. Nafasoval jsem dnes ráno silnější prášky, mám je na měsíc, tak snad to pomůže a nebudu potřebovat další.

    Ty kočičí hrátky jsou zvláštní. Tečku od laseru nejdřív honila víc ta starší, ale po čase si to vyměnily. Teď je přebornice ta druhá. Když už má pocit, že ji zanedbávám moc dlouho, tak jde a šťouchá hlavou do ukazovátka. Vrchol byl, když byly kočky nějak nepohodnutý a ta starší mi šla vyrazit ukazovátko z ruky. Jsou to potvory.

    OdpovědětVymazat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.