čtvrtek 5. prosince 2013

Záda, hotline, auto, jak se to rýmuje

Dnes se sešlo několik věcí, které mě poněkud rozhodily. Prostě, když se daří, tak se daří.
Už několik měsíců mě berou záda a nechce to přestat. Magnetizovali mě, masírovali mě, vrazili do mě něco injekcí a neustále zkoušejí, co za prášky mi k tomu zabírá*). Vhledem k tomu, že je to jeden horší svinčík, než druhý, tak k tomu nepiju, ono by se to opravdu asi špatně sneslo.

Moje práce přináší mimo jiné i to, že čas od času musím držet hotlinovou službu. Je na to rozpis a protože mi vyšli termíny na dobu, kdy si chci kolem Vánoc brát dovolenou, tak jsem si několik dní vyměnil s kolegy. Jeden z náhradních vyšel na dnešek.

Autem se do práce dostanu rychleji, sice jen o něco, ale těch pár desítek minut je přece jen znát. Takže pokud sloužím a musím být v práci včas, raději startuji auto. Trasu mám promyšlenou, všechno by klaplo v pohodě.
Dnešek byl trochu složitější, protože jsem se chtěl po práci stavit pro vstupenky v Divadle ABC, což autem není nejšikovnější. Ale i tohle jsem vymyslel. Ráno pojedu autem, po práci pojedu metrem na Václavák, od divadla domů tramvají, zítra ráno do práce autobusem a zítra po práci se vrátím autem. Nic složitého.

Jenže pak se to trochu zamotalo. Napřed jsem zaspal, ne kriticky, ale tak, aby to nepotěšilo. Udělal jsem si rychlosnídani, nakrmil kočky, oblékl se, hodil do sebe prášek a šel ho napít. Otevřel jsem lednici, sáhl po lahvi a zhluboka si lokl. Ta limonáda chutnala nějak divně. Aby ne. nebyla to limonáda, bylo to bílé točené víno**), nenápadně uložené jen o kousek vedle. V tu chvíli mi bylo jasné, že cesta autem nepřichází v úvahu. Ne, že se to nesmí, ale nějak jsem měl pocit, že bych to opravdu nezvládl. Nechal jsem odpadky doma a vypadl jako cukrář. S velkým štěstím jsem stihl kombinaci autobus-metro-autobus tak, že jsem ani nedorazil pozdě.
Ovšem hlava se mi motá ještě teď. Snad se z toho do rána vyspím. Snad zase neudělám nějakou pitomost. Já bych to auto zítra odpoledne docela užil. Hodilo by se mi být doma o kousek dřív. Navíc bych měl vyzvedávat na poště balíček a autem se přece jen nepronese.
V nejhorším případě nechám balíček na sobotu.

*) Ty masáže z toho byly nejpříjemnější. I když takové ležení na magnetu s knížkou taky není špatné.
**) Nějak jsem měl chuť mít doma něco lepšího, než je krabčák. Nemá to žádný přívlastek, ale musím uznat, že se to pilo docela příjemně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.