neděle 11. května 2014

Hlukem za konopí

Jsem člověk svobodomyslný a nechce se mi jiné omezovat. Ovšem svoboda jednoho končí u cizího nosu. Nebo ucha.
Včera odpoledne se začalo nést našim bytem podivné tuc-tuc. Okna máme celkem dobrá, ale na tohle to nestačilo. Odhad byl, že se to nese z Parukářky. Stačilo pár nakouknutí na internet a bylo jasno. Prahou táhne pochod za legalizaci marihuany a u nás má konečnou. A na konečné bude zábava a k tomu patří dvě pódia s programem, který musí být pořádně slyšet. Rozepsáno do 21:30 - to asi aby se dalo přetahovat a nebyl problém s rušením nočního klidu.
Irituje mne to. Nedá se před tím utéct, možná pod sprchu, jenže tam několik hodin vydrží málokdo. Dá se zapnout rádio nebo televize, ale to je vytloukání klínu klínem. Takže jediná šance je počkat, až to přejde.
Nemám nic proti legalizaci konopí. Osobně jsem toho názoru, že když si někdo chce ničit zdraví, má mu to být dopřáno. Jenom se teď na podobné aktivity budu chvíli dívat trochu opatrně. Hnuli mi žlučí.

2 komentáře:

  1. Kdo nedělá kravál a nepřekáží provozu jako by nebyl...
    Nic neprosadí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kocoure, ale jenom tady. Ve Spokojených státech schytá za obtěžování hlukem docela tvrdý postih dřív, než stihne cokoliv prosadit...

      Vymazat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.