čtvrtek 13. února 2020

Brčko

Nesjel jsem se, jenom jsem narazil na jednu ekonelogickou vychytávku.

To bylo tak, nabídl jsem se, že něco vyzvednu, protože k předání mělo dojít na Budějovické, a tam já pracuji. Takže není problém, abych ve vhodnou chvíli vyběhl, počkal a převzal. Protistrana si vybrala za cíl McDonalda. Je to jeden z celkem rozumných orientačních bodů. Sešli jsme se, předání proběhlo.
Jak mi bylo trochu zimička, tak jsem si řekl, že si dám výjimečně něco nezdravého a vlezl jsem dovnitř a zakoupil shake. Po nějakém čekání (dřív jim to šlo rychleji, ale musí se šetřit, tak je tam na front endu tak půlka lidí) jsem obdržel kelímek, vybalil brčko, zarazil a začal upíjet. Jen jsem vzal brčko do huby, nestačil jsem se divit. Chutná po papíru. Je to tak intenzivní, že se pere s chutí toho, co piji. Nepřestává to. S časem se to nelepší. Jenom se ten papír pomalu rozmáčí, brčko se začne rozpadat, deformuje se a snižuje se mu průřez.
Mimochodem, to brčko bylo v celém tom balení to nejmenší. Kelímek je bůhví z čeho, dekl je plastový. Ale jsme osvícení a přestali jsme používat plast!
Děsím se okamžiku, až narazím na ekouchošťoura. Co se asi stane?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.