sobota 2. října 2021

Sklerotická dovolená

Letos jsme absolvovali dovolenou v poněkud sklerotickém duchu.

Všechno začalo hned na začátku, kdy jsem vyrazili na Pálavu.

V zmatku při balení jsme zapomněli na foťáky. Velký i malý. Přišli jsme na to až na místě. Takže nám nezbylo nic jiného, než na výletech fotit na mobil.
Na druhou stranu jsme dva dny proflákali v aquaparku, takže těch výletů nebylo tolik.

Na první jsme vyrazili do Valtic, kde jsme se prošli parkem, do zámku se nám nechtělo.
Po Valticích jsme přemýšleli o návštěvě Lednice, ale přišlo nám, že je tam moc lidí, tak jsme se cestou zpátky podívali do archeoparku v Pavlově. Bylo tam moc hezky.
Jenom při prohlížení některých Venuší jsem si nebyl jist, jestli to archeologové nemají jako ta paní, co jí pan doktor ukazoval ty nemravné Rorschachovy skvrny.
Další výlet jsme absolvovali v Mikulově, napřed v jeskyni na Turoldu a pak na zámku.

Pak jsme byli ještě pár dní na Šumavě. Tentokrát jsem si dal dobrý pozor, abych si ohlídal, že máme sbalené oba aparáty a baterie do ních.

Byli jsme tam jen na dvě noci, takže jsme měli v plánu jenom jeden výlet.
Vyrazili jsme směrem k Černénu jezeru. Tady nastal první zádrhel. Foťáky jsme sice s sebou měli, ale v tom velkém nebyla karta. Naštěstí v kapsičce byla náhradní, sice s o hodně menší kapacitou než ta, kterou běžně používáme, ale aspoň šla použít.
Když jsme došli k jezeru, ukvákaly nás tam kachny, že jim dáme kus chleba. Otevřel jsem batoh a vyděsil se: všude rozlité kafe. vytáhl jsem termosku a chleba, co jsme měli sbalený, vylil kafe z batohu, vytřel ho a pak jsem přišel na to, že ráno jsem pečlivě připravil kávičku na výlet a když jsem zavíral termosku, zapomněl jsem do ní dát špunt.

Na spáteční cestě jsme se ještě zastavili na hradě Klenová, Sympatická zřícenina. Tam už se nám naštěstí nic zapomínacího nestalo.










Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.