čtvrtek 12. ledna 2012

Hrabe mi z horka

Teď ne, i když je na leden docela teplo. Ale v srpnu mne to přimělo k básnění.



Pustíme si klimošku
otevřeme limošku
Nasadíme škrabošku
zahrajem na garmošku
Pak chytíme stonožku
a nandáme jí ponožku
Zavoláme kámošku
pískneme si na Božku
Navštívíme sámošku
tam koupíme záložku
Opijem se na rožku
nadávajíc na Trošku
Počkáme si na drožku
nacpanou jak matrjošku


Tuhle hrátku jsem měl připravenou už dlouho, před tím půl rokem jsem to sepsal. Ještě jsem to s kolegy doplnil o pár blobůstek, ale to už nechám každému po libosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.