pondělí 27. února 2012

Pilulky

Před nedávnem jsme kočky odtáhli k zvířelékaři, kde dostaly po injekci. Zároveň jsme dostali dvě pilulky, ať jim to dáme za čtrnáct dní.
Nějak jsme se k tomu neměli, ale dnes už to nešlo odkládat. Tak jsme nachystali pilulky, ajatin, náplasti, deku na obalení kočky a injekci na vpravování rozpuštěných pilulek do koček a duševně se připravovali na souboj.
Napřed jsem chytil tu starší, silnější a podnikavější. Odnesl jsem ji na postel a něžně vší silou ji přidržel, aby se ani nehnula. Dostala do rozevřené tlamičky pilulku a bravurně ji vyplivla. Při druhém pokusu se mi ji pokusila plivnout za řemínek od hodinek, ale všiml jsem si toho. Potřetí to vzdala a polkla.
Ta druhá se vytratila. Odmítl jsem ji jít hledat a hrát si s ní na schovávanou. Po pěti minutách zvědavě vylezla a nechala se chytit. Tabletku polkla na jednapůltý pokus - pokusila se ji plivnout, ale když se jí to nepovedlo hned napoprvé, tak polkla.
Máme prima kočky. Dostaly divočinovou paštičku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.