neděle 1. července 2012

Hubnout

Tak jsem se rozhodl hubnout. Ovšem čistě nevědecky.
Od té doby, co paní doktorku i mne překvapilo, že při mé figuře mám v normě cukr, cholesterol i tuky, tak mám pocit, že odborníci vědí houby. Pustím se tedy do akce zcela neodborně.
Budu do sebe cpát to, co normálně. Možná trochu omezím sladkosti. Ale určitě ne úplně.
Budu pít to, co normálně. Pivo stejně skoro nepiju, protože největší chuť na něj mívám v hospodě, když řídím. Nejvíc vypíjím kafí a čajů, v tom budu pokračovat. Teď přes léto si je možná budu jenom víc chladit.
Budu cvičit. Denně aspoň půl hodiny na rotopedu. Začal jsem včera a v tom hicu to bylo skoro zničující. Ale přežil jsem. Vypouštět budu jen ty dny, co nebudem doma nebo co budeme mít prázdninový trénink.
Budu se snažit častěji dostat do bazénu. I když pohled na velryby mi říká, že to možná není to pravé, dělá mi to dobře na staré bolavé kosti.
Nebudu se vážit. Váha, co máme doma je staré a příšerná. Nerad ji vytahuji. Moc jí nevěřím. Budu se radši měřit. Na to stačí krejčovská míra. Začínám na 112 cm. Na konci prázdnin se uvidí.

3 komentáře:

  1. Nazdárek :-))
    tak ses do toho pustil? Gratuluju, ono pustit se do toho je jedna věc, velice záslužná, ale vydržet.... jo jo, budeme si předávat na podzim zkušenosti :-) Ta míra je předpokládám v pase, já jsem začínala asi na 102, to je docela dost, měřila jsem se v neděli, byla tam 100, takže hodně práce mám před sebou. Držím palce a nezapomeň pít - míněno vodu, neslazený čaj (ne kávu, ne černý čaj, ne alkohol - to se do pití nepočítá), nejméně 0,3 l na každých 10 kilo váhy, při zátěži a v horku zvvýšit na 0,4. Nikdy jsem si nemyslela, že tolik vypiju, ale jo, jde to, jen se musí začít hezky ráno a svoji denní dávku bys měl vypít do 17-18 hodin, abys noc neprocoural na záchod :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nazdárek.
      Vydržet zkusím, ale ono to půjde přes léto, kdy mám „volnější“ program. Jak začne běžný kolotoč, je to horší. V létě budu trénovat jen jednou týdně, normálně dvakrát. Ono stát v černým oblečení a nechat do sebe píchat docela vyčerpá, ale na hubnutí to není.

      S tím pitím to nehodlám přehánět, ale ani se flákat. Ovšem představa, že bych měl vypít 5 litrů, to mi přijde moc.
      Já do toho kafe počítám. Je to pití. Navíc opravdu kašlu na vědu.

      Vymazat
    2. :-)) no 5 litrů je opravdu hodně, to snad ani nemůže být zdravý :-) tak to nepřeháněj! Dneska jsem konečně vyzkoušela rotoped, to mě to ale nebaví :-( no... třeba začne

      Vymazat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.