pátek 13. července 2012

Šerm a život

Nějak mě o prázdninách posedla přemýšlivá nálada. Takže jsem si mimo jiné vzpomněl na moje oblíbené věty o šermu.Už když jsem na ně narazil poprvé, tak mne oslovily. Jasnou představou, co říct, v pár slovech. Občas jsem se k nim vracel a nakonec jsem tu stránku vytiskl a pověsil ji v šermírně na nástěnku.Většina je o šermu, ale všechny mají přesah i do normálního života. Některé můžete použít tak, jak jsou. Třeba „Poznej, pochop, nauč se, vyzkoušej, účinné používej! “ jsem si napsal do Skypu a pokouším se tím i v životě řídit.

Jak jsem tak hledal, jestli není někde podobná stránka, tak jsem zabloudil k jiným známým a tam jsem našel tuhle blbinu. Snad aspoň trochu pobaví.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.