pondělí 20. srpna 2012

Mordy

Statistika nuda je, má však cenní údaje. Tak jsem si jednu takovou udělal.
Tušíte, kolik se u nás týdně zamorduje lidí?

Ve skutečnosti je jich celostátně zhruba 6. Podle statistiky ministerstva jich je ročně kolem 300, stačí vydělit padesáti.

Ale tušíte někdo, kolik jich můžete každý týden shlédnout v televizi?
Já jsem si dal tu práci a spočítal jsem si, kolik detektivních a kriminálních seriálů se vyskytuje na jedné celkem náhodně vybrané televizní stanici. Celkem mě to překvapilo. Ve všední dny je to 8 dílů různých seriálů, v sobotu a v neděli po dvou. Celkem přes čtyřicet dilů. Netuším, jestli se ve všech těch seriálech vraždí, jestli se tam občas neloupí, nepodvádí, neunáší nebo nepodniká jiná nepravost, která za sebou nenechává mrtvoly, ale takové případy snadno vykompenzují ty pořady, kde je mrtvých více než jeden. Takže počitejme 44 mrtvol na obrazovce v jednom týdnu, to je sedmkrát více než ve skutečnosti.

Většino toho mordování se koná dopoledne a odpoledne, jenom pár kousků se vyskytne večer nebo v noci.
Hlavně neukázat naší mládeži obnažené ňadro nebo něco ještě horšího.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.