čtvrtek 20. září 2012

Rak

Na výletě podél Doubravy se mi poštěstilo zahlédnout raka.

Vyrazili jsme podle inspirace z jiného blogu. A podařilo se.
Na začátku je řeka pozvolná a líná.
Všechny světy se míchají dohromady. Voda, stromy, kameny, a tady i železniční viadukt.
Pak jsem v jednom místě uviděl rychlý pohyb u dna. To co se hnulo bylo nezřetelné a vypadalo to, že to má nožičky. Nebyl jsem si jistý, ale zkusil jsem ze břehu udělat fotku. Teprve doma jsem se ujistil, že to byl opravdu rak. V přírodě jsem ho viděl snad po čtyřiceti letech.
Řeka pokračuje dolů 
Kolem je spousta nejrůznějších kamenů a skalek.
Postupně se propadá níž a níž a její koryto se zužuje.
Pak vyrobí úzký kaňon, se spoustou malých vodopádů.
U mostu jsme to otočili.
Vylezli jsme nahoru, kde má být zřícenina hradu. Věřím tomu, hádat se nebudu, ale rozhled tam byl pěkný.

Výlet se povedl. Další fotky jsou tady

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.