neděle 16. září 2012

Začala sezóna

Po prázdnínách se mi povedlo úspěšně zahájit. Už poslední týden v srpnu jsem začal obcházet školy a rozvěšovat tam letáčky na šerm. Ještě mám pár škol vytipovaných, ale možná to už vzdám.
Výsledek je takový, že po dvou týdnech máme čtyř nováčky a ze starších členů se začíná scházet víc než jsem čekal. Tréninky vypadají jako tréninky a je to dobře.
V sobotu jsme opět vyrazili na kurs do truhlárny. Máme rozdělané židličky ještě z doby před prázdninami, tak brousíme, brousíme a rozměřujeme. Ještě na nich bude spousta práce. Už mi to dřevo chybělo, přes léto jsem se k tomu nějak nedokázal dokopat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.