středa 26. února 2014

Adrenalin

V předchozím příspěvku jsem popisoval, jak jsem si přetrh achilovku.
V nemocnici mi dali sádru, poukaz na berle, a poslali mě domů, že stejně nemají volný sál. Berle se povedlo vyzvednout, dovezli mě až před dům a čekal na mě výstup. Bydlíme ve čtvrtém patře. Tenkrát jsem to vyskákal na jeden zátah, ani mi to nepřišlo.
Když jsem se vracel z nemocnice,doprovázela mě dcera i žena, která šla ten den do nemocnic na kontrolu s rukou. V polovině výstupu jsem si řekl o židli, dal si pauzu a vylezl to na několik etap.
Na kontroly už máme židli připravenou. Představa, že bych to vyskákal v kuse mi přijde neuvěřitelná. Ten první večer to musel být zbytek adrenalinu, jinak si to vysvětlit neumím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.