čtvrtek 13. února 2014

Leží tam v komoře

V neděli jsem pořádal veteránské závody.
Chtěl jsem si taky zašermovat a zasloužit si medaili, tak jsem se převlíkl a nastoupil. V tom fofru jsem se pořádně nerozcvičil, během druhého zápasů se ozvala rána, podlaha pode mnou začala plavat, vlnila se a já se svalil na nejbližší židli.
Ještě se mi povedlo dotáhnout organizaci, rozdat diplomy, prevlíct se, a pak už mě kamarád vezl do nemocnice.
Tam konstarovali, že mi rupla achilovka a v pondělí mi ji sešili.
Moje nejmilejší se za mnou šla podívat, zakopla a rovnou se přihlásila na stejném oddělení. Dali jí ruku do sádry.
Tak teď ležím doma, koukám na Soči a vzájemně si pomáháme.
Šest neděl v sádře, rehabilitace, jaro v háji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.