sobota 31. října 2015

Dýně na Halloween

Má žena si vymyslela focení na blog. K němu by se jí hodily menší vyřezávané dýně. Ovšem takové nikde nebyly. I když jedny jsme našli, ale byly keramické a celkem drahé.
V takové situaci jsem se rozhodl pro svépomoc.
Tak jsem, pod záminkou, že ho stejně potřebujeme, nakoupil růžový toaletní papír. K tomu láhev lepidla herkules a poprvé v životě se pustil do pokusů s modely z papírmaše.

První vrstvy docela ušly, ale ta barva se mi přiliš nelíbila. Na dýně to bylo příliš růžové. Tak jsem do lepidla přicmrdnul trochu červeného inkoustu, ten jsme měli doma.
Výsledná barva se mi líbí, je taková opravdu dýňová. Ovšem upatlané ruce nechtěly povolit, takže jsem několik dní vypadal, jako bych měl vidět dýku tanout, a jilcem ke mně. Pokud by se mě někdo ptal na manželku, byl jsem připraven mu odpvědět, že je na malinách. Naštěstí už to pustilo.
Z několik dní papírové koule uschly, vydlabal jsem z nich nelepené vnitřky a začal je vyřezávat.

První pokus nedopadl nejlépe, ale vyzkoušel jsem si na něm, kudy cesty nevedou.

Druhý pokud už byl o něco lepší. přece jen jsem začal získávat jistotu.

Třetí už se blíží mým představám, jenom by ten škleb měl být zubatější.

Poslední už je skoro ideální. Kdyby se ty zuby povedly hranatější, tak je podle mých představ.

Když se ale vyfotí trochu s odstupem a ještě se doplní o nějaké další blbinky, tak vypadají dobře. O to koneckonců šlo.
Pěkný Halloween, Dušičky, Samhain, Día de Muertos nebo svátek Mictecacihuatl, jak je libo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.