úterý 19. března 2013

Cyklozóna

Tak se nám chystají ze Smetanova nábřeží udělat pěší zónu. Kam by mohly ještě tramvaje a kola.
Myšlenka vypadá bohulibě, koneckonců, sice tuhle trasu využívám rád, ale dá se najít jiná. V tom problém nevidím.

Jenom mě napadla taková otázka, jak to bude s Divadelní ulicí?
Ono nejde ani tak o tu ulici, ta se dá taky zavřít, ale o parkoviště pod Národním divadlem. To je totiž ideální místo, pokud někdo potřebuje do centra autem. Sám jsem tam nechával auto, když jsem se chtěl podívat do Náprstkova muzea na výstavu o Karlu Mayovi a přitom jsem potřeboval popojet autem.
Jenomže z parkoviště se vyjíždí do Divadelní ulice a ta je jednosměrná. Kdo do ní vjede, vyjede na Smetanovo nábřeží - a to bude zavřené.
Takže jsem dospěl k názoru, že od dubna bude nábřeží uzavřené s výjimkou tramvají, kol a aut jednoucích z parkoviště. Nebo tu ulici na víkendy nastaví jako obousměrnou, aby se dalo vyjíždět obráceně. Obojí mi připadá jako nesmysl, který nikomu a ničemu nepomůže, jen zvýší zmatek a neklid.

Kladl jsem tuhle otázku na víc místech, ale zatím neúspěšně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.