čtvrtek 18. února 2021

Narozeniny

 Asi nějak přitahuju průšvihy o narozeninách.

Před pár lety jsem si utrhnul achilovku. To jsem narozeniny proseděl a oslavy jsme odložili o půl roku.

Letos to bylo taky zajímavé. Byl jsem probuzen ve dvě ráno, že nám kape ze stropu. Takže poodtáhnout nábytek, rozmístit strategicky kyblíky a počkat do rána, až se podaří sehnat někoho, kdo by na náš milovaný žlab kouknul. Spát se mi ale nedařilo, tak jsem většinu noci proseděl u počítadla a pracoval.


Místy už nekapalo, ale teklo.

Ráno se mi podařilo sehnat spřáteleného pokrývače, po několika hodinách se mu podařilo vyčistit žlab a odpoledne už přestávalo kapat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.