neděle 2. března 2014

Architekti


Nebo, pokud umí programovat, může se propracovat na softwarového architekta.
Jak teď jsem doma s bolavou nohou, poslal mi náš architekt ke čtení svou analýzu nového vývoje - velkou část jsem viděl, ještě než jsem si utrh achilovku. Všechno je nekonkrétní, zpola nesrozumitelné, občas s dvojsmysly. Propracoval jsem se k pasáži, která se mě týká hodně. Čítala tři odstavce. První polemický, naštěstí odmítnul naprostý nesmysl, druhý, směřující do slepé uličky a třetí, popisující dávno vymyšlené.
Sepsal jsem svůj komentář, to zvládám i v omezených možnostech, a teď čekám na reakci.
Nenarazili jsme takhle prvně. Poprvé jsem tu analýzu psal já. Poprosil mě o to. Před první schůzkou si ji ani nepřečet, takže cokoli řekl, bylo mimo  mísu. Naštěstí nás bylo víc a nebáli jsme se architekta nic. Z té původní analýzy zbyla většina a už přes rok funguje.
Moje žena měla takový zážitek, když sháněla práci. Šla do jedné firmy, kde se jí celkem líbilo a práce taky vypadala zajímavě. Na druhý pohovor přišel architekt. Výsledek byl, že zděšeně prchla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.