neděle 23. března 2014

Už zase skáču přes kočky

Pohybuji se o berlích. Je zajímavé sledovat reakce našich koček.

V prvních dnech, když jsem přišel domů, se bály obě dvě. Když jsem se zvedal, nebo si sedal, nebo šel okolo, kočky se schovávaly.
První se osmělila Mia, přestala zdrhat při každém pohybu, začala si mě prohlížet. Mau se doteď dostala do stavu, kdy ignoruje, že vstávám nebo si sedám, ale z cesty se mi klidí.
Mia po asi týdnu usoudila, že i když se pohybuji nějak divně, kočce se vyhnu, takže se vrátila k vysedávání na prahu pokoje, kde strategicky dokáže přehlédnout půl pokoje a celou předsíň. Pokud procházím, neuhne a nechá mě, abych si našel cestu sám. Bojím se, abych jí nestoupl berlou na packu, to by nedopadlo dobře.
Pak ji napadlo vylepšení, že mi bude berle lovit. Bál jsem se ještě víc.
Dneska to vylepšila naprosto dokonale. Plácla sebou napříč tak, že se nedalo absolutně vyhnout. Přemýšlel jsem, kudy to vzít. Nakonec jsem došel až k ní, a když se ani nehla, začal jsem jí odstrkovat tou nohou, co na ní mám sádru. Pokusila se kousnout, ale sádra vydržela. Takže si lehla, nechala se jako mrtvolka otočit o 90° a zůstala ležet.
Doufám, že to nebude opakovat, ani nevyvine další stupeň, to už bych nemusel zvládnout.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.