středa 19. března 2014

Přes Letnou do Jeleního příkopu

Na výlet se ještě pár týdnů nedostanu, tak vzpomínám na výlety minulé.


Tenhle jsem absolvoval zhruba před čtyřmi lety, když jsem si chtěl vyvětrat hlavu a vyrazil napolo nazdařbůh.
Tramvají jsem dojel na Strossmayerovo náměstí a odtamtud se kolem kostela sv. Klimenta propletl do sadů.


Pohled do parku je impozantní.


Pak následoval opuštěný pavilón Expo.

 

A o kousek dál Letenský zámeček. Podstatně živější s restaurací.


Pokračoval jsem Letenskými sady s rozhledy na celou Prahu a na Vltavu s parníky.


Místy se proháněly veverky. Fotografovat se moc nechtěly, ale když je člověk dost opatrný a trpělivý, tak se mu občas nějakou vyfotit povede.


Kolem metronomu na lanech visely boty. Doteď netuším, co to má znamenat, ani nevím, jestli tam visí doteď. Bylo jich tam opravdu hodně.


Pak jsem došel k Hanavskému pavilonu.


Obešel ho a přes můstek přešel přes Chotkovou ulici k Belvederu.


Belveder se mi obhlížet nechtělo, tak jsem sešel dolů do fíkové zahrady. Tam začalo být krásně opuštěno. Moc lidí tam nechodí. Turisté míří na Královskou cestu nebo z druhé strany přes zahrady do Hradu. Tady jsem potkal jenom jednoho policistu a jeden pár s ruksaky.


Ze zahrady vede cestička dolů do příkopu.


Tam bulo lidi víc, ale můžete se snadno přesvědčit, že moc jich také nebylo.


Prašný most se dá podejít tunelem podél podél Brusnice. Potok je schovaný pod mřížkou, takže se dá jít i nad ním.


Pak už je to jenom kousek k Medvědímu pramenu.


Kolem Nového světa a Kapucínů jsem došel na Pohořelec na tramvaj.


A vzal to domů.

Výlet to není nijak dlouhý, asi 4 km, ale zabere dost času, zvlášť když se člověk rozhlíží a fotí. Hlavu jsem si tenkrát vyčistil moc pěkně.

Kompletní album najdete na picasse.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.