pondělí 9. července 2012

Hubnu?

Jak jsem avizoval, pokouším se hubnout.
Hned první týden byl výjimečný, takže jsem porušil snad všechny předsevzetí. Využili jsme dnů svátečních a vyrazili jsme si na výlet na jih, takže rotoped od středy do soboty nic.
Navíc jsem chodil do hospody i na večeře, takže jsem se nemusel omezovat a zjistil jsem, že černý budvar je opravdu docela příjemný pití.
Ovšem přírody i památky stály za to, obcourali jsme toho spousty. Většinou bylo spíš horko, jednou nás chytla bouřka a promokli jsme hrozným způsobem.
Ráno jsem se měřil a naměřil jsem 106. Buď došlo k chybě měření, nebo je to lepší, než jsem čekal.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.