neděle 29. července 2012

Vedro

Vedro posledních dnů mě setrvale zmáhá. Snažím se donutit k práci a k běžnému životu, ale dá to hodně práce.

V kanceláři se běžně teplota šplhá na 30°C a klimatizace pomáhá jen natolik, že se nedošplhá a nepřeleze.
Cestování městskou hromadnou, která jezdí oklikami, taky nic moc.
Na obědy se musí někam dál, protože nejbližší hospodu od práce zavřeli. Nevíme, jestli firma zkrachovala, nebo to tam zavřel hygienik.
Vařit se nechce, ale saláty jsou moc prima. Stačí nakrájet zeleninu, která je doma, a je to. Občas to vhodně doplní meloun nebo podobné ovoce.

Když už jsem si řekl, že na rotoped vlezu denně, tak se toho snažím držet. Tenhle týden jsem vynechal jenom večer po tréninku a večer, kdy jsme si byli zaplavat.
Takže jsem se změřil a naměřil jsem 104. Silně pochybuji, že se do konce prázdnin dostanu pod stovku, ale za pokus to pořád stojí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.