středa 9. dubna 2014

Mám jednu nohu dlouhou

Lepší se to, ale ještě to chvíli vydrží.
Dokud jsem měl nohu v sádře a nemohl na ni šlapat, tolik na tom nezáleželo. Jenom při sezení u počítače se to projevovalo tak, že ta noha byla taková neskladná a překážela.
Teď mám na noze ortézu, stoupnout na ni mohu, takže si toho všímám víc. Na jedné noze mám tlustou podrážku, na druhé nic. Jak tak o berlích pajdám bytem, je to znát. Na tu bolavou nohu sice nemůžu stoupat na plnou váhu, ale ještě ji musím mít pokrčenou. Když něco dělám ve stoje, musím tu nohu mít taky pokrčenou. Když sedím u počítače, mám tu bolavou nohu zase skrčenější.
Když jsem ortézu nafasoval, měl jsem ji nastavenou dost od pravého úhlu, takže jsem ji měl s klínovou podešví. Ta má snad sama o sobě as 10 cm, ortéza taky není nejtenčí. Teď už mám nastavený skoro pravý úhel a normální podrážku, která je podstatně tenší. Ale dohromady je to pořád ještě dost.
Jak dlouho to bude ještě trvat, než budu mít obě nohy naboso a ve stejné délce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.