neděle 20. dubna 2014

Poraďte

Už na mne jdou roupy.
Sice jsem ve stavu, kdy se mi podařilo vystoupat schody v jednom kuse a chystáme se o berlích obskákat blok, nebo aspoň na roh a zpět. Ale docela bych si chtěl naplánovat nějaký výlet do přírody. Na výlety po Praze jsem dostal knihu k narozeninám. Tam se něco najde. Jakmile budu schopen popojet autem, rád bych to vzal někam z města ven a obešel si nějaký kousek přírody. Všechno, co mne napadá má spoustu schodů, neschůdné cesty nebo je to daleko. Chtělo by to rovinu s rozumným povrchem a přitom s něčím, na co se hezky kouká.
Pokud by kohokoli něco napadlo, napište mi tip. Dík

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.