pondělí 28. dubna 2014

Zavřeno

Tak se opět chystá povinná zavírací doba o nedělích.
Nechám teď stranou, jak je to necitlivý zásah do svobody všech zúčastněných. Mám teď pohled z poněkud opačného spektra.
Berle mě drží doma, takže si nemohu dojít pro nic. Jsem odkázán na to, co mi přinesou. Prožívám tedy takovou neděli, jak nám ji plánují. Vyřešit se dá všechno, ale je to jen o něco složitější. Některé situace pak ukazují, jak by mohlo být hůř. Jak jsem padal do křesílka u počítače, nevydrželo to jedno kolečko. Nakonec jsem našel náhradní na internetu, objednal, už ho mám doma. Kdybych byl mobilní, zajel bych do nejbližšího hobbymarketu a kolečko tam koupil.
Takže při zákazu nedělního prodeje podobnou situaci zažijí spousty lidí. Něco se jim doma pokazí, dokázali by to hravě svépomocí opravit, jenže jim bude chybět nějaká drobnost, ať už vypínač, gumička, skoba nebo něco podobného. Rohlík nebo vejce by koupili ve večerce, bagetu třeba u benzínky, ale tohle v malých obchodech sice bývá, ale ty v neděli otevřeno nemají. Takže nezbyde, než počkat na pondělí, koupit tu jednu maličkost, co chyběla a pustit se do opravy.
Není to nic, co by se nedalo vydržet. Je to jenom nepříjemnost. Nestane se to často. Ale takových nepříjemností je kolem nás víc a víc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.